What to write?!

Hejsan!

Jag har verkligen sån bloggtorka! haha:P Har knappt gjort någonting de senaste dagarna så jag har inte harft någonting att blogga om. Men i tisdags var det träning ute i ingenstans, igår ute på kvarnholmen och om en timma åker jag iväg till sista träningen innan tävlingen! Ska bli riktigt kul faktiskt! Har gått ganska bra senaste veckan så jag hoppas det blir så ikväll också! :)
Nu sitter jag bara framför datorn lite och gör knappt någonting, hehe:P Vi fick i alla fall sluta en sådär 30 minuter tidigare idag, super!:D

Sitter också och längtar till vissa saker, först och främst till imorgon då jag får träffa SAraPara som har varit borta 5 dagar för länge:P Sen till helgen, då det blir tävling och min efterlängtade kompis Kicki kommer! Ska bli kanon att träffa henne! Det har gått för lång tid:)♥ Sen hoppar vi en vecka framåt och kommer till påsklovet! GREAT;) Någon vecka efter lovet får vi våra högstadieklasser. Nervöst men kul! Nu var det så många grejer jag ser fram emot men jag tar en av de större grejerna och det är att jag, i början av maj åker till London! Där blir det en massa shopping, förhoppningsvis en liten dejt (:P) med Kicki och massor av kul! När jag kommer hem där ifrån är det inte ens en månad kvar till sommarlov! Gud vad tiden går fort, haha:P

Men nu ska jag inte skriva mer men vi hörs ♥



Bild i repris från sommaren, saknar ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Håller med, det har gått alldeles för lång tid sen vi täffades sist. MEN NU, ÄNTLIGEN! DET SKA BLI TOPPEN ATT TRÄFFAS! <333333333

2010-03-26 @ 11:26:24
URL: http://granite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0