Super dog

Godeftermiddag alla läsare ! ♥

Idag har jag varit iväg på några ärenden med Pappa ! Jag köpte bla ett par fina blommor till mitt rum som jag inte har hittat och dem här passade jätte bra så jag är glad och nöjd ! :) Ja det var lite väldigt korfattat om dagen :)
Nu ska jag gå ut och ta en promenad med Zingo tar med mig kameran ut så det kanske blir lite fina bilder lite senare idag, vem vet :P När mamma och Marcus kommer hem så ska vi nog käka lite tårta eftersom Pappa fyller år idag :) juste han gillade presenterna jätte mycket så det var kul !
Men nu håller nog Zingo på o kissa på sig det var länge han var ute sist så vi hörs om en stund !
Kram !
Coola Zingo ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0