One day left

Hejsan allt folk!

En dag kvar till lovet ju! Riktigt härligt:) Ikväll blir det plugg till franska och engelskan imorgon.... Inte så roligt men det är bara muntra upp sig själv med tanken på lov! :p haha! Denna eftermiddag har spenderats med Sara och Kickan i forum. Mysigt värre. Världens mysigaste plats, haha! Har saknat bruttan Kicki:P Nästa gång jag träffar henne är i Maj då jag kommer till London (!!!).
Från forum fick jag med mig 3 finfina saker. Mer än nöjd är jag! Kom hem 300 riksdaler fattigare men med ett leende på läpparna:P:D

Den senaste veckan har jag gjort ganska mycket känns det som, hehe:P Eller om man kollar hur många ´´olika`` bilder ( kopior, haha). Men jag orkar inte riktigt berätta om de så bilder kommer att komma upp lite då och då denna vecka så håll utskick vettja! Utnyttjade i alla fall varenda ledig minut med Kickan! Såklart:D
Men nu är det mat som gäller och sen läsa in nåra (!!!!?) ord...

Ha en bra kväll folks! ♥



What happend?!!! HAHA :P (kommer troligen ångra att jag la in den här bilden:P hihi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0