On my way home

Det var ett tag sen jag skrev. Jag kan ju inte direkt säga att jag inte hunnit men jag har helt enkelt inte orkat, dels att det går så segt och jag har inte så bra tålamod och sen så har det inte funkat att komma in några gånger. Men aja nu sitter jag iallafall i bilen påväg hem! Känns både tråkigt och lite skönt. Ska bli skönt att sova i min egna säng men jag kommer självklart sakna allt, det gör jag alltid så jag åker hem från någon " Semester " 
Men jag har haft det mycket mycket bra! Hoppas vi åker tillbaka till Lofsdalen någon mer gång. :) 
Vi räknar med att komma hem kanske runt halv nio/ nio men vi får se hur mycket klockan hinner bli så jag kommer inte kunna ladda upp alla bilder idag men det lovar jag att det blir i morgon eller i helgen. 
juste i helgen så är det gymnastiktävling, ska bli kul fast jag känner mig lite osäker på vissa saker eftersom jag har missat en veckas träning nu fast jag hoppas det går bra iallafall! 
Tror inte det finns så mycket mer att skriva om nu förutom att ena sidan av min näsa känns jätte svullen :P Den är jätte öm, det var den igår kväll också, haha
Hoppas ni haft en lika bra vecka som jag! kram Sara 
( varje gång då jag sparar så försvinner alla mellanrum som jag har gjort så allt sitter i hopp :/ men aja ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0