Love Love Love

Nu är jag hemma igen, hann inte skriva något mer i morse för Marcus,jag och mamma skulle iväg och kolla på fåtöljer. Vi var också en sväng i Sickla för Marcus skulle köpa ett par skor. 
Mina gamla converse börjar bli försmå men jag kan fortfarande komma i dem men det blev ändå ett par nya.
Vita blev det. Super nöjd och dem är super snygga tycker jag ! Så dem kommer användas mycket då det börjar bli lite varmare ute! Men våren börjar faktiskt närma sig, det är jätte fint väder ute och solen skiner!
Ja, det är det som här hänt under dagen hittills. Och ikväll så blir det födelsedagsfest hos Emma, ska bli riktigt roligt!
Juste kom också på att jag måste börja packa nu eftersom imorgon drar jag iväg till Lofsdalen, ska bli super skoj!
Kommer ta med mig datorn så det kommer bli några inlägg! 
Hoppas alla haft en härlig dag hit tills, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0