Just be quiet



Hejsan Hejsan!
Dessa två brudar joinar mig och min dator just nu. Slutar som vanligt tidigt värre på fredagar och idag gick vi hem till Saras place och nu sitter vid varsin dator och kollar kläder, bloggar och är helt osociala med varandra! Men det gör inget, med dessa tjejor kan jag sitta helt tyst i flera timmar utan att ha tråkigt! haha:P

Aja,
ikväll blir det nog lite mys med familjen hemma om jag inte hittar på något med någon. Får se om jag vill/orkar eller om jag bara vill ta det lite lungt framför en film och solsidan ikväll  ♥

Vi spolar tillbaka tiden till träningen igår som verkligen gick skiiit! haha! Men när vi skulle strömma igenom varven gick det bättre än någonsin, nästan i alla fall! Superkul! Det är så skönt när det bara flyter på, tycker inte ni också det?

Även fast jag har kul hela tiden med mina tjejor så ska jag kanske ta och vara lite social mot mina fina vänner nu, haha ♥
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0