Härligt

Dagen idag har varit jätte bra! Det har varit super fint väder hela dagen, hoppas det blir lika fint i morgon!
När vi kom hem hit till stugan var väll klockan kanske halv fem och då tog jag och  Marcus varsin spark och sprang ut i spåret! Det var jätte roligt, nästan varje gång det blev nerför så sprang sparken iväg och jag flög av. fast det var bara roligt :P 
När vi kom in sen så blev det bastu nästan direkt och nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ska strax äta.
Ja det var allt som har hänt idag, hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft! ♥
Internet är jätte segt så det tar hur lång tid som helst att ladda upp en bild så det blir inga bilder så jag laddar upp alla bilder då jag kommer hem istället :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0