Bättre sent än aldrig


Från när jag var med Felicia för drygt en vecka sedan. Vi skrattade, var ute och fotade och kollade på Flickan som lekte med elden. Dock inte hela för jag var tvungan att dra hem:) Men den verkade superbra!
Hade en jättefin dag med myycket tabbar om man säger så!♥

Hejsan! Ingen bloggning på ett tag nu. Men har väll haft bloggtorka om man säger så. Kändes bara som att jag skrev så tråkigt! Men nu har jag tänkt ut lite om hur jag ska ändra hur jag skriver lite, om man söger så:p
Vad har hänt den senaste tiden då? Jo, skola, gymnastik, lite plugg, mer skola och kompisar. Livet har flytit på helt enkelt.
Nu har jag även tänkt att lägga upp bilder från senaste veckan så ni får en större susning om vad jag har sysslat med:p

Nu blir det lite plugg och sen unnar jag mig själv en film och en lång nattsömn ♥
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0