Träning



Hallojsan!

Hemma från en träning ute mitt i ingenstans:D Gick väll lite okej i alla fall! Roligt är det ju alltid! Slutade med stationsstyrka där jag och Saran kom på några roliga styrkeövningar, enligt oss då;) Haha:D
Just nu sitter jag och gör ingenting. Eller jo, jag kollar på en dataskärm men förövrigt:P Snart blire deushen och sen sooova!
Imorogon vaknar jag upp inför sista dagen i skolan, sista dagen med klassen, sista dagen i mellansstadiet, sista dagen på myran... Känns faktiskt lite sorgligt, men när jag börjar sjuan kommer det ju ändå inte vara på något så nytt ställe och flera goa kompisar följer ju med! Dem andra får man ju bara hålla kontakten med på andra sätt;)
Aja, nu ska jag göra någonting:P
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0