Totalt

Tjabba!

Alva sitter nu och skriver för hon blir jagad av spindlar på datorn. Hon spelar näligen Harry Potter. Jag har inte lust att spela så jag sitter vid den andra datorn.
Senare ska vi äta och sen åka tillbaka till skolan och redovisa världenpresentationerna för förläldrar. Lite pirrigt! Hoppas det går bra.
Vi får gå direkt efter vi har redovisat och åka till träningen. Vi ska ju till Lund på fredag så vi behöver så mycket tid som möjligt att träna.

I skolan idag spelade vi in engelska grejs och det var jätte kul. Alva var Mr.Bönan. Imorgon eller på torsdag ska vi spela in då jag är KlunkSara som ska svälja svärd :P Kommer bli super kul :)

Men nu ska jag läsa lite andra bloggar! Önska oss lycka till ikväll ! :) Kramar från oss











Bilder från engelska lektionen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0