the last couple of days



Hallå :D
Som ni kanske vet firade jag midsommar på gotland:) natten innan vi åkte så jag strax under 4 timmar, det var verkligen super att då vakna upp vi 5;) När vi kom fram såg vi att det var extremt mycket vi var tvungna att fixa för att kunna bo där.. Vi fick typ sortera tillbaka allt i huset, det har varit en renovering där;) Vi hade dessutom inget vatten, men det blev faktiskt lunch tillslut :P Dem andra dagaran fixade vi i stugan, var inne och gick i visby och låg och stekte (haha:p) på stranden, myyys! :D
På måndag åkte vi tidiga sjubåten hem och sedan åkte jag direkt till Flican:) Vi var på stranden hela dagen och på kvällen hade vi high school musical maraton och försökte sedan sova på studsmattan. Det förstörde jag som inte kunde sov så vi kom in vid kanske halv tre och somnade :)
Denna finfiina dag spenderades på Björnö med Flican och delar av hennes familj:) Verkligen en toppendag!

Hoppas ni alla har haft några superdagar!:D
Kramar Alva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0