Sommarlov

Lova och jag blev nyss nerköda av Pappa och Marcus så nu får vi sitta i källaren och frysa. Men ja sånt är väll livet antagligen. Nej jag bara skoja. Nu istter iallfall jag och Lova framför datorn och har nyss laddat över bilder från avslutningen.

Efter avsultningen stannade jag och näågra andra kvar och spelade kingis för absolut sista gången på väldigt länge :/ Efter kanske en halv timme cyklade jag och Lova hem med Lovas super snygga fixade cykel. Igår hade nämligen jag,Emma, Lova och Alva snyggat upp den lite med massa blommer! :)

När vi kom hem bakade vi chokladbollar och åt dem. Sedan gick vi ut på altanen för det hade då blivit väldans varmt. Så vi bestämade oss för att dra upp till Trollan och bada. Det var 19,5 grader i vattnet!! Jätte skönt!!!!
Där var vi ett bra tag och spanade efter pantburkar.

Sen åt Lova här, raggmunk blev det :) Resten av kvällen har vi bara suttit framför datorn och tittat på grönväskan och tränat på Byggare Bob låten. :D









Kommer sakna alla otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0