Sommarlov

Dunder steeeeekbild från Barcelona 2009:D Är snart tillbaka;)

Det är sommarlooov! Eller ja, har varit det i en vecka nu:P Hehe:D Tiden har verkligen rusat förbi! Helt otroligt! Sommarlovet inleddes i alla fall med bad med saknade vänner och sedan sång och vatten på studsmattan hos Luckylolu:D
På fredagen vaknade jag upp till tråkväder men det fixades senare då jag hängde med Sara & Lova till Ikea och köpte mat på femman, var helt lycklig över priser på femman, haha:D Blev sedan en sushikväll med Sara som sedan sov här:) På lördagen bar det av till felicia med ett stopp på vägen, monkirean, haha:D hittade alla från smått till gott:) Hade en superrolig dag med godis, film, bad och massor, massor med skratt:) Nästa dag blev det pizza i ösregnet och massor med skratt innan jag kom hem och somnade sött:)
Två dygn hos Lova blev det sedan, bad, morotskaka, skratt och vollyboll kom med det:D Kanon! I tisdags kväll var det det roligaste på länge! Vi satte på en ny film vid sådära strax efter tolv på natten:) Sara somnade och låg med hande felvänd mot kinden och pratade i sömnen, tog upp halv sängen och slog huvudet i väggen ganska hårt utan att vakna! Härligt säger jag bara! härligt!:P
Veem har orkat läsa, typ ingen tror jag, hehe:P
Kraamar från Alva♥

Kommentarer
Postat av: Hemlig...

Jag!

2010-06-18 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0