Små saker från igår

Har precis laddat över alla bilder från Turkiet på mammas dator så nu ska jag bara vänta till all foton och sen laddar jag upp allt på bloggen :)
Jag tar nog lite bilder i olika omgångar. Annars kommer jag behöva sitta här hur länge som helst.Så det blir lite i taget :)

Igår var jag ju iväg med Linnea till Forum. Jag hade det iallafall jätte kul! När jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt att kameran låg i väskan. Så det blev inga kort. Men ni får se lite av det jag fick med mig hem.
Jag var egentligen ute efter ett par ballerinaskor. Jag hittade dem jag hade tittat på förut men sorlek 37 var för trångt och 38 var för stort. Sen så var jag lite osäker på om jag verkligen skulle köpa dem också så det var väll kanske lika bra. Annars får det bli någon annan gång :)



Blå t-shirt med tryck - Cubus 49:- REA
Vit t-shirt - 99:- ZARA REA
Brillor som jag tittat på förut och nu var dem på halva priset så dem kostade 25:-

+ En present till min brorsa, en ram till mitt rum och någon grej så man kan göra engna ringar :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: haha det var när vi var i sickla för ganska länge sen ;)

Kram <3<3

2010-06-29 @ 17:18:09
URL: http://mjlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0