No more

Sitter ute i solen på altanen med datorn knät. Det är fortfarande jätte fint väder ute!
Egentligen så hade jag tänkt ta med mig Zingo ner till Trollan idag men istället följde jag med Pappa ut på några ärenden. Vi hämtade en spegel och sedan åkte vi en snabbis till Sickla där jag gick in på Monki för att kolla en snabbis. Jag hittade två linnen för 50:- totalt.  25 kr styck. Känns mycket bra fast nu MÅST jag allt ta och spara. Vet inte hur mycket pengar jag har gjort av med på de senaste månaderna.
De komemr säkert upp någon gång.

Till lunch har jag endast ätit två rostbröd och alldeles nyss tog jag en frukt men jag är inte hungrig trotsallt. Men någon får jag nog ta och fixa i ordning.

Hörs senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0