Nattfika

TjenareTjenare!:D
Vi båda är nu hemma hos Lova:) Vi ska som ni kanske förstår bo här i natt;) Mysigt värre:P Dagens har till stor del spenderats i den stora staden. Blev några fynd där och sedan några till när vi åkte förbi forum också;) Nu ska jag faktiskt SPARA:P Förutom att jag måste köpa min bikini, men ingenting annars:P Hehe, intressant värre:P
Ni kommer få se, jag lovar dyrt occh heligt! Nu börjar själva dikten.

Rosor är röda
violer är blå
Sara är ful
och lova likasåååååå

Alva är däremot det vackraste jag vet
speciellt när hon ler och går på diet

haha:D
Nu ska jag återvända till nattfikat bestående av mackor, glass, te och alvedon:P träningsvärk/växtverk på oss alla:P Sov gott människor!
Kraaaam från bååda ♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Dikten var lätt bäst, fast ni glömde bort att mitt namn skulle stå istället för Alvas :) Hihi, saknar er <3

2010-06-14 @ 23:25:15
URL: http://granite.blogg.se/
Postat av: Inez

Hejsan mina sötaste och fina tjejor !

tänkte bara säga att en ny blogg är skapad, och jag är ägarn ;o!. Mobba inte utseendet på bloggen (pc är 1000 gånger svårare att fixa header med..).

Kommer skriva mer efter sommaren för nu ska man ju njuta och ha kul ! :D <33

Kramar & Pussar Inez

2010-06-15 @ 14:38:53
URL: http://inezbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0