Lite om allt - Sov gott :)

Som ni kanske redan visste har Alva och jag varoit iväg till Lund med gymnastiken så vi har inte kunnat blogga under helgen. Tänkte bara berätta hur det har varit väldigt enkelt och snabbt. VÄLDIGT BRA! :)
Nej men mer om det kommer säkert senare. Brukar säga så ganska ofta också kommer det aldrig upp. Men vi får se :)

I och med att vi kom hem rätt sent i går så tog både jag och Alva sovmorgon till halv tio.  jag vaknade i morse av att mamma ringde på mobilen. jag sprang upp och svarade och såg då att klockan redan hade hunnit blivit 9! Så jag var ganska stressade i morse. Var tvungen att tvätta rent datorn lite som skulle lämnas in idag. :/ TRÅKIGT

Efter skolan åkte Alva och jag till Forum en sväng för att fixa en sak. Jag köpte även ett armband som kommer upp senare. Orkar inte ladda över bilderna nu så det får bli imorgon istället. I forum träffade vi Felicia och Fanny också :) ♥

Klockan hade blivit rätt mycket innan vi kom hem. Satt ett tag framför datorn innan jag packade lite kläder och sedan stack till Pappa. Fick ett brev om att min kjol har kommit. Så vi får åka och hämtade ut det också.

Känner att jag behlver duscha. Men vi har sovmorgon till halv 9 imorgon så får se ifall jag gör det då istället för nu had ejag tänkt borsta tänderna och sedan sova :)

Hoppas ni haft en bra dag :)

Sitter vid pappas datorn så ingen bild :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0