Klar men packningen

Yes, nu är allt ner stoppat förutom få saker som ska ner till handbagaget.
Jag har inte tagit upp det så mycket vet inter riktigt varför men har ju inte varit så duktig med uppdateringar överhuvudtaget men om ett tag kommer pappa och hämtade upp oss så åker vi vidare till Arlanda!
Turkiet väntar! :) Ska bli jätttttte kul och härligt! Äntligen lite mer värme! VÄdret har ju inte varit på topp den senaste veckan. Men jag tror denna vecka skulle det bli lite bättre väder. Det vår gärna hålla i sig tills då jag kommer hem :P

I och med att jag åker så kommer jag nog inte kunna blogga. Men kameran hänger på så det blir massor av bilder då jag kommer hem! SÅ kom gärna tillbaka då :)



Min packning + Zingo busen :)



Han trivdes bra där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0