Inköpt

För några dagar sedan var jag, Alva och Lova iväg in till stan och kollade runt lite och hade det jätte mysigt.
Jag fick med mig lite små och stora saker hem som kommer upp här nedan.



 

Linne ifrån Monki för endast 25:- REA



Linne från H&M
Köpte en lite större storlek än vad jag brukar ha men det funkar jätte bra att knyta den där bak så blir det perfekt :)
Var också väldans billigt 30:- REA
Har linnet i färgen beige också som Lova & Alva köpte :)



Klänning från Ginatricot 149:-
Färgen ser väldigt mörk och annorlunda ut än var den är i verkligheten :)



Armband från Albrekts guld
21:- REA



Väska från Accent
Har kollat på den många gånger förut då kostade den 399:- tror jag men nu var den på rea och kostade då 249:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0