I am immortal




I måndags natt

Dagen till ära vaknade jag upp vid halvtolv tiden till strålande sol och 23°C i skuggan. Gjorde lite frukost och tog med ipoden ut i solen. Så himla härligt! Senare tog jag en buss in till forum och köpte en liten födelsedagspresent till Klara som fyller 15 år idag!:D GRATTIS! Efter det åkte iv in till sjukhuset. Jag och Flican skulle överraska Klara som inte visste att vi skulle komma. När hon kom in i rummet började vi sjunga och då blev hon så rädd att hon skrek och sprang och gömde sig bakom en säng, haha:D Det var så himla roligt! Resten av tiden där var verkligen super! På vägen hem sprang jag in på gina Tricot och köpte ett par byxor på rean:)
En lyckad dag till 100%!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0