Hemma från söder





Bilder från i påskas;)

Tjenare!:D
Nu är jag hemma från söder:) Eller mormor och morfar.Blev två dagar där eftersom pappa cyklade vättern så passade vi på att hälsa på där:) Blev getpromenader, bakning, UNO, gammelgäddan, hästar och umgänge. Härligt! Fick se bilder på deras nya hus som dem ska flytta till och såg världens mysigaste rum! Vill ha det!:P Haha:D
Händer inte så mycket för mig just nu, kom hem för kanske 20 minuter bara. Kvällen tänkte jag fördriva genom att kolla på film, göra lite sommarstyrka och ldda in bilder på datorn.
Kicka måste jag bara välkomna till Huvudstaden/Alvas land! Ja, hon är HEMMA!:D Imorgon träffar jag henne på Klaras fest och sen blir det 24 timmar till med henne och Flican. Roligare kan det väll knappast bli?! Fast såklart saknas dumma Sara♥
Ha en Greate kväll babes!
Kramar Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0