En dag i staden Stockholm




Bilden har inget med varken texten eller rubriken att göra men jag har knappt några kul bilder

Heej!
Sitter nu i soffan och smsar lite med Alva.
För någon timma sedan åt jag middag tillsammans med Moncia,Dennis,Marcus och Mamma. Det var super gott för jag var verkligen jätte hungrig och när jag ätit upp så var jag propp mätt. Fast rebarberpajen gick allt ner ändå :P

Imorse vaknade jag ju upp hemma hos Alva sedan kom mamma och de andra och hämtade upp mig så åkte vi vidare in till stan. Där gick vi runt lite i gamlastan och fikade också. Vid ett hör hade några Loppis och jag hittade en jätte söt blommig blus för ENDAST 10 kr! Helt otroligt! Från H&M var blusen. Den kommer upp senare då jag har en kamera och kemerasladd.
Då vi gick tillbaka mot garaget där bilen stod parkerad började det regna och blåste hur mycket som helst! Inte alls sånt väder som man vill ha på sommarlovet!
Hoppas det blir finare väder imorgon. Sol så man kan bada. Men det kommer väll antar jag. Sakta men säkert :P

Nu ska jag kolla runt på några andra bloggar så hörs vi imorgon istället! Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0