Andra frukosten

Heeeeeeeeeej!!

Hur har ni haft det under förra veckan? Jag har i alla fall haft det super bra! Har varit jätte härligt väder i stort sett alla dagar och badat massor!
Jag vet inte riktigt ifall jag orkar skriva så mycket om allt men massvis med bilder kommer komma upp strax :)

Nu byter jag samtalsämne men jag sitter i rummet och solen lyser in. Det är jätte fint väder i dag. Inte ett ända moln som jag kan se. Härligt härligt !
Fick ett sms från Linnea igår kväll som jag inte hann se för då hade jag redan somnat. Men Linnea frågade ifall jag ville följa med henne en sväng till Forum och fixa lite saker. Då kan jag passa på att köpa present till min brorsa som fyller år snart.
Så det är vad jag kommer göra idag. Får se ifall jag hinner bada något idag också. Var iväg med pappa en kortis till Trollan igår och det var jätte varmt i vattnet. När man väl kom i :P Så det vill jag också hinna med.
Resten av veckan är inget planerat mer än att jag vill träffa Alva någon dag. Det känns som jag inte träffat henne på väldigt länge även fast det bara gått en vecka :P

Nu ska jag börja göra mig lite mer i ordning och gå en sväng med Zingo innan jag sticker :)

ha en fin dag så hörst vi senare :)



Jag har fyra maränger som ligger och väntar på dig här hemma! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0