Nytt fast gammalt

Imorgon ska vi ju iväg på bakluckeloppis som jag skrev i det förra inlägget.
I vardagsrummet stod det några kassar med gamla kläder i och jag tittade runt lite i dem och hittade ett par prefekta lite längre jeansshorts!
Jag tog upp dem och prövade dem direkt och de passade rätt bra på. Fast dem är lite tajta i midjan. Men det går säkert.
Mina andra jeansshorts är lite stora så nu har jag ett par som är lite små också! Nu saknas ju bara ett par som sitter precis lagom ;P

Innan det tog vi ner några kartonger från vinden med massa saker i också. I en utan kartongerna låg det några gamla väskor också. Jag hittade en liten som var i stort sett helsvart. Hade bara lite detaljer där fram. Perfekt ju :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0