Kvällsdopp i Trollan



Saknar min lilla LovaToa♥

Jag och pappa kom alldeles nyss hem från ett kvällsdopp i Trollan. Det var bara jag som badade och pappa gjorde mig sällskap. Det var väldigt varmt och skönt... då man kom i :P i år har jag fått det väldans svårt för att komma i! Har inte haft det alls svårt med det förut. Men man vet ju inte det kanske släpper eftersom ;)

Idag har vi ju som sagt tillbringat hela dagen vid Södersved, jag tror det stavades så. När vi kom dit så var det inte så mycket sol framme men den kom som tur var fram lite senare på dagen. Annars har det varit precis lika fint och varmt väder som igår.

När vi kom hem så spelade jag och Marcus badminton och det har vi gjort nästan resten av eftermiddagen/kvällen förutom då vi åt en stund också :)

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men med tarzan så funkar ju allt!;P



Saknar dig oxå!<3



Sura

Apiga

Rapiga

Alltid lika fula



Sara!<33

2010-07-04 @ 22:20:55
Postat av: Linda

Hej alva och sara! :)

vi gick på samma gymnastik förut :P

Kul att jag kom in på eran blogg, den är jätte bra, vad fotar ni med för kamera? :D

2010-07-05 @ 11:46:38
URL: http://www.lindainaction.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0