Inga planer just nu

Hej!
Nu har jag precis satt mig framför datorn. Åt för ett litet litet tag sedan. Tacos, som vi oftast äter på fredagar :D
Jag har än så länge inte bestämt vad som ska göras resten av kvällen. Mamma sa att det skulle gå någon film så det blir säkert det. Ska ringar Alva också och kolla lite saker med henne :)

Imorgon så ska Mamma och jag förhoppningsvist gå upp tidigt och åka iväg på bakluckeloppis! Det ska bli jätte kul! ;D
Vi var på det förra året med och vi drog in rätt mycket pengar :) Fast i år har vi inte riktigt lika mycket prylar. Mycket såldes ju förra året.
Så det är vad jag kommer göra under morgondagen, ifall det inte ösregnar förstås. Men det ska nog vara hyfsat väder imorgon har jag för mig de sa på radion. Hoppas på det i alla fall.

Jag tror detta var det sista inlägget med text för idag. Jag har inte så mycket mer att skriva om men jag har lite annat som jag kan visa. Så håll utkik efter det ;)


Foto: Jag :)

Fotografierna på bilden är skolfoton från förra året tror jag, alltså 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0