Idag & Igår


Vet inte ifall bilden har visats tidigare men den är härlig! :D

Godmorgon!


Igår var vi iväg in till Kungälv, fikade och tittade runt lite i affärer. Fick med mitt ett par skor och ett linne med mig hem. Jätte nöjd! Men jag visar allt jag har köpt under dessa veckor då jag är hemma.
Så just nu befinner jag mig hemma hos min Mormor och Brittan. Fast idag bär det av hemmåt :/ :)
Det känns både lite skönt att få komma hem men samtidigt så vill jag stanna kvar här och åka tillbaka till Apelviken!
Nu är ju allt det här över :/ Men på fredag ska jag åka till Gotland där Alva och Felicia redan är! Det ska ju bli kanon kul!!!! Åker dit på fredag som sagt och kommer hem igen på måndag.

Jag vet inte riktigt när vi ska åka hem idag men jag tror det blir senare på eftermiddagen. Så innan det har vi inte bestämt att göra så mycket. Solen skiner här idag så jag kanske går ut på altanen med min bok eller något annat. :)
Vi får se :P

Kraaaaaaam Saraaaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0