I like the way you move

  


Nu sitter jag inne i mitt rum, det är hur varmt som helst här inne. Måste strax gå ut lite och svalka av mig :P
Tittar runt på en massa andra bloggar och lyssnar på lite musik.

Dagen idag har varit jätte rolig och det har varit toppen väder exakt hela dagen! Ibland har det bara blåst lite men det har ju bara varit skönt, tycker jag!
I vatnnet var det jätte skönt! Mycket mycket varmare än vad jag hade trott. Fast det är ju klart, väderet har ju varit bra i stort sett hela veckan så det har ju hunnit värmas upp rätt så bra! :)

Om ett tag är det nog snart mat. Det blir en rätt som jag åt hos Alva för ett tag sen. Jag tyckte det var så himla gott så nu ska vi försöka hos på det :O) Så det blir säkert jätte gott!Efterrätten står jag för ikväll.
En liten Saras specialare, enkelt men väldigt gott tror jag det kommer bli :) Säger inget mer nu, kan ta kort på den så får ni se senare. Om jag kommer ihåg det.

Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0