Hur min dag kommer se ut

Just nu tror jag mamma står nere i köket och fixar i ordning lunch tills idag. Vi ska nämligen åka ut till Ingaröbaded ( det heter något speicellt men jag kommer aldrig ihåg det :P )
Jag tycker det är jätte bra där. Dock är det alltid väldigt mycket folk fast det får man väll räkna med när det är sånt här fint väder.

En sak jag gillar extra mycket med Ingaröbadet är att det finns hopptorn!! De tog ju bort hopptornet från Sågsjön och därför är det sällan det finns, nära mig alltså ;)

Nu ska jag dra mig neråt och fixa i ordning lite fruskot! Mer kommer innan vi åker eller senare ikväll!
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: E

Södersved? (stavning?)

:D

2010-07-03 @ 10:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0