Hemma hos Mormor

Hemma hos min mormor befinner jag mig nu. Sitter i soffan med datorn i knät och läsar andras bloggar och nu håller jag ju på med detta inlägg. Vet inte riktigt vad som kommer hända resten av dagen, tror inte det är något speciellt så men jag tror ett till inlägg kommer senare så då skriver jag om det då ;)

Tänkte visa er lite bilder från veckan i Apelviken som jag inte redan visat :)

 
Några av alla husvagnar på campingen


Zingo ♥


Allihopa på en bar/restaurang


Bilden blev lite suddig men Natalie i en lite tunnel :)


Natalie igen♥


Bild ut över havet


Natalie i vattnet :)


Ut i vattnet, gillar att det speglade sig ;)

Har även tagit lite bilder som visar hur vi bodde fast dem kanske kommer upp senare, inte nu i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0