Hemma för lite lunch



Lite blommor från Mormor
Tjena!

Är hemma eller i vår stuga nu för att käka lite lunch. Korv och bröd ska det bli! Gott, för jag är hungrig!!

Under tiden nere på stranden har vi badat. Det är jätte lång grunt så man får gå ut drygt hundra meter för att vattnet ska gå upp till midjan.
Natalie och jag har också fiskat upp massa musslor som vi ska fiska upp krabbor med då jag kommer tillbaka :)
Eller vi började lite precis innan jag skulle iväg och äta, så jag skulle tro att Natalie är kvar och fiskar lite.

Ska ut och äta nu med de andra!
Hörs snart

Kommentarer
Postat av: Saga

fin blogg! :)

2010-07-12 @ 18:18:40
URL: http://happystore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0