Happy and tired


En av typ 700 bilder från Espania :D

Hola!:D
Vaknade upp i morse efter nästan 12 timmars sömn, sjukt skönt!:D Hoppade upp ur sängen när mamma sa att vi skulle fixa min garderob idag;) Ska nämligen få en walk in closet :D Wonderful! Vi drog i alla fall till Bygg-Ole och köpte alla grejor men vi har inte hunnit montera och så än;) Men nu är allt på G i alla fall. Grymt!

Blev några timmar i Forum också där jag fick med mig några behövliga saker hem;) Träffade även Kjellmans och tog en fika, pratade och hade mysigt!:D Världens härligaste familj det är!
Kvällen har spenderats med gäster, Klara på skype och Flican på telefon;) Mysigt värre! Fick värsta rycker och började längta efter massa kompisar jg inte har träffat på evigheter så tillslut ringde jag upp Lovisa och vi bestämde att vi tillsammans med Rebecca ska hitta på något roligt imorgon!:D Himlans underbart! Imorgon eftermiddag kommer även Flican hit och sover här och sedan på tisdagen åker vi till GOOTLANDOOO :D Jag är helt hyper för jag är så glaa just nu!

Nu ska jag sova lite så jag är pigg och gla tills imorgon:)
Kraaamar från Alva ♥

Kommentarer
Postat av: E

Hejhej, jag undra va en"walk in closet" är? :) :P

2010-07-19 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0