Frisör?!



Godmorgon!
Ska snart skynda iväg till frisören och sedan tänkte jag och mammsen kolla i lite affärer och så:) Ska bli roligt! En annan sak jag kom och tänkte på var att jag faktiskt har drömt om att bli frisör förut;) Haha:D Tyckte det verkade så otroligt roligt! Det tycker jag fortfarande men nu finns det andra saker som jag tycker verkar roligare;)

I kväll blir det packapackapacka och sen ska vi boka biljetter till Gotland:) Felicia följer med i början och efter henne kommer Saran:) Ska bli så himla, otroligt roligt!:D
Nu ska jag slänga på med mig lite kläder om jag inte vill klippa mig naken, så hejdå!
Kramar Alva♥

Kommentarer
Postat av: Steffeninga

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-02-21 @ 16:34:59
URL: http://steffeninga.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0