Första riktiga dagen


Bild från Turkiet !

Godmorgon!

Var nyss klar med frukosten och hade precis borstat tänderna. Så nu är jag redo för första dagen här på Apelviken :P
Idag tror jag vi bara ska vara nere vid havet eller vid poolen. Det blir nog lite både och skulle jag tro.
Vädret är inte riktigt helt på topp här. Lite moln överallt. Hoppas solen kommer fram mer på dagen. Eller den får gärna komma fram nu ;)

Igår kväll badade jag och Natalie i poolen och sedan bastade vi i säkert 30-45 minuter. Vi var helt ensamma i bastun så vi sprang in och ut och fyllde på vatten i en hink och sedan skvätte det på varandra och lite här och var :D Det var JÄTTE kul :)

Det var lite från igår vad som har hänt och lite om vad som kommer hända idag :) 
Hoppas ni får en solig och fin dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0