Du är det finaste


Hej!
Klockan är nu väldans mycket i förhållande till när jag ska upp i morgon, så jag tänkte börja gå och lägga mig:) Tänkte bara packa ihop handbagaget, fast det är bara ipod, bok och mobil så det blir inte ås svårt :p Ingen blogg tar plats i min resa för nu ska jag bara njuta av solen och vänner! Klara åker till USA som utbytesstudent ett helt år sedan, så detta är kanske sista dagarna att umgås med henne!:( Kommer verkligen sakna henne, men man kan ju alltid drömma om att hälsa på;)

När jag gick runt och plockade förut hittade jag en gammal bok, har haft den inprinsip hela mitt liv! Det är en diktbok som följer en liten tjej, så dikterna är hur hennes perspektiv. Vissa kunde jag nästan utantill, dem är verkligen så himla fina tycker jag!

Nej, nu ska jag borsta tänderna så jag kommer i säng någon gång;) Nu får ha 10 underbara dagar så görs vi när jag kommer hem:D
Kraaamar Alva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0