Den lila påsen


En jätte fin bild som Natalie tog tidigare idag!
Nu sitter alla andra ute på altanen/balkongen och äter efterrätt för andra gången :P
Åt lite eggost förut så  nu är jag propp mätt och orkar inte glasstårtan som jag tror de andra äter nu.

Natalie och jag eller just nu bara jag för Natalie är ute och äter sitter i vardagsrummet med varsin dator. Lyssnar på musik och göra lite annat :)

Imorgon åker vi ju vidare till Apelviken och ska vara där i en vecka! Det kommer bli super kul. Fast det känns som vi har varit här hos Mormor och Brittan väldans kort och det har vi ju i och för tjej varit, men som tur är så kommer vi tillbaka hit någon dag efter Apelviken! :) Super!

Nu ska jag gå tillbaka till mitt! ha en fortsatt fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0