Dagen som gått


Trollan

Idag har jag ju som sagt tillbringat hela dagen med absolut bästa Lova! Vi eller jag har i alla fall haft kanoners! ;)
Först satt vi och pratade en stund i min säng. Skrev sedan lappar om vad vi hitta på. Stod mellan en titt i Forum för Lova kolla rean och jag vill gärna köpa en bok som jag ska ha under de två närmsta veckorna.
Eller skulle vi gå upp till trollan och ha det kul där. Tillslut bestämde vi oss för en dag vid Trollan.
Ni vet ju redan att vi gjorde mackaroner och korv innan vi gick upp dit.Mycket smarrigt var det :)

Vid Trollan badade vi också hade vi tagit med ett helt packet med glass som vi åt ur. Gott var det!
Någon gång jag vet inte riktigt när skulle Lova hem. Åka vidare till sin Farmor.

Senare på kvällen tog vi ett kvällsdopp jag och pappa. Sen gick vi hem och gjorde i ordning middag.
Så så har min dag sett ut.

Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

SVAR: okej :)

Jag andvänder M&P och inte blixt, det är mina favoriter :D

2010-07-05 @ 21:39:03
URL: http://www.lindainaction.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0