4 stycken


Bild tagen från Google

Hej!

Denna dag blev jätte bra! När vi kom till Siggesta så stod det kanske 3-4 bilar som hade börjat packa ur sina bilar. Vädret var inte alls så bra. Det var molnigt och blåste väldigt mycket.
Fast ju mer tiden gick desto fler bilar kom det och solen började komma fram! Så tillslut blev dagen väldigt bra ändå.
Vi fick sålt massa också!

Jag fick också med mig tre saker hem. En tröja, en ring och också en kardemummagrej :D
Jag visar bilder på allt senare.

Imorse då jag vaknade så kände jag att jag hade fått ont i halsen :/ Det vill man ju inte ha!! Speciellt inte nu på sommaren. Fast jag har gurglat halsen och ätit esberitox så nu väntar jag bara tills det går över.

Ikväll så ska jag göra efterrätt. Ni får säkert se senare.

Kraam Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0