Skola imorgon :S

Hejjj !
Sitter nu på mattan i vardagsrummet med datorn i knät och Zingo bredvid mig,mysigt ! :)
Idag var jag med Pappa & Marcus i Barkaby på Outlet, det fanns inte så mycket som intresserade mig, men jag hittade en sak som jag har letat efter ett tag så det vart ju bra iallfall. :)
Påvägen hem släppte pappa av mig vid mammas jobb så jag var även där ett tag, där satt jag vid datorn.
Vid halv 5 ungefär åkte vi hem och då åt vi middag och jag kollat på lite grejs som jag vill ha från internet X )
Japp det var min dag idag, ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så jag orkar gå upp imorgon då det är skola ! :S
Det kommer bli jobbigt att komma tillbaka till alla vanliga  rutiner igen.
Det ha varit så skönt att kunna gå  upp när man ville och göra vad man vill ! Längtar tills helgen :P
Jag och Zingo alldeles nyss :P

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får vara inne på skype någon gång SNART! :D<3

2010-01-08 @ 18:08:15
URL: http://granite.blogg.se/
Postat av: Lovisa

aw, sött ! :)<333

2010-01-12 @ 17:22:40
URL: http://waesterbergarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0