Sara, älskar dig! <3

Hej på er, förlåt för sämst uppdatering. Har inte haft någonting att skriva om känns det som, hehe.. Aja.
Idag åkte jag och Sara in till stan, var där några timmar och sen åkte vi till forum där föreldrar var och kollade lite mer. Jag har inte visat upp någon shopping, men jag tänkte faktiskt göra det nu. Eller om jag hinner innan middagen:D<3
Inte så kul inlägg precis, haha. Har iallafall haft en rolig dag, haha! Har alltid kul med dig Sara! Love you♥
Blev inga bilder idag, glömmer... Men igår var jag och sara ute med min sötis i tyr 40 minuter, ett annat sällskap var kameran så jag ska be pappa hjälpa mig ladda upp bilderna så får ni se:D <3
Kram ♥

Falskt léende, haha:P
Vill också säga att jag saknar dig mer än mest KickiLisa! Du är bättre än bäst! ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: KickiLisa

Tack Alva, du är bäst på alla sätt! Älskar dig! <3

2010-01-10 @ 18:46:55
URL: http://granite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0