Nu ska jag hoppa i badet !

Yes, nu ska jag hoppa i badkaret och ha det skönt !
Ska berätta lite om dagen nu. :P
Idag var jag ju inte på träningen för jag har fortfarande ont lite ont i min hälsena, jag ska nog gå till en naprapat eller vad det nu heter och kolla upp det för jag vill ju inte att det ska fortsätta göra ont och att det ska li värre.
Istället idag följde jag med Pappa till Sickla för han skulle köpa lite saker. Jag gick även in en snabbis på Monki för jag har inte kollat rean där. Jag hittade en skjorta som jag har tittat på ett tag och sen kostade då 250:- och nu var den på 75% rabatt alltså kostade den endast 62,50 tror jag :) Riktigt nöjd. ( det fanns bara en XS kvar så jag hade riktigt tur !  X) ) Sen köpte jag två tröjor från H&M som jag tänkt ha under västen jag löpte igår. Där var den inte rea så det kostade 99:- men den är jag såklart även nöjd med ! :)
Sen då jag kom hem åt jag en snabb lunch tillsammans med Mamma och där efter bakade jag super smaskiga cupcakes. Dom blev jätte goda och super fina !
Eftersom jag inte var på träningen som sagt hade jag ett pass här hemma. Jag cyklade en stund och gjorde andra styrke grejer som inte störde min hälsena. Så det känns bra ! Där efter var det en snabb middag och nu så har vattnet runnit klart så nu ska jag hoppa i !
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0