Lördagens morgon är alltid lika skön !

Godmorgon !
Vaknade för ett tag sen, Mamma o Zingo är på pommenad och ingen annan är vaken så nu sitter jag nere i köket alldeles själv :P Då mamma kommer tillbaka ska det nog bli en smaskig frukost. !
Dagen idag ska mamma och jag ( Marcus kanske ) åka till Forum och kolla det absolut sista.
Jag ska även kolla in lite saker som jag har hittat i katalogerna för våren/sommaren !
Sen så är det lite mer som ska köpas som inte är så intressant.
Jag har bestämt mig för att inte alls köpa mycket för nu vill jag spara tills sommaren då det så klart kommer massvis med fina saker. !
Nu ska jag äta frukost så ha det så bra ! ♥

 

Hoppas det blir som förra året fast bättre ! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Bilden tagen av mig tror jag bestämt :D Det var så himla roligt! <33

2010-01-23 @ 20:27:47
Postat av: Alva

Haha! Aah, älskar mitt personliga solkyddsgrej, eller vad ska man kalla det?! Det är BÄST <33

2010-01-25 @ 17:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0