Gustavsbergsbadet

yess, idag har jag vart med Marcus och Pappa på gustavsbergsbadet, det var skoj men det var knökat med folk.
Det är ju inte speciellt stort det badet, men det var skoj i allfall :)
Påvägen hem åkte vi förbi konsum och köpte bullar och då vi kom hem tog vi en fika och seplade lite kort.
Nu på kvällen har jag inte gjort speciellt mycket förutom att lagat mat, tittade på tv och suttit en del framför datorn.
Imogon har jag inte bestämt något speciellt ännu , det blir nog något med familjen skulle jag kunna tänka mig. :)
Nu får ni ha en fortsatt mysig kväll så hörs vi imorgon tro :D
Juste jag klippte mig på morgonen idag också så här blev det
Det blev ungefär 1 dm kortare än innan :)
Nöjd blev jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0