At home <3

Hej:) Här kommer dagens roligaste, HaHA!

På SO:n:

Lova: Jag går ut och frågar om hjälp då:)
Alva: Ja, säg typ, Vet du var man hittar vilka cermonier som finns?
Nikolina: Jag vet inte, men det kan finnas i boken...
Alva: HAHAHAHAHAH!

Nikolina trodde att jag frågade henne, så jag blev lite chockad att jag fick ett svar därifrån. HAHA! Gud vad vi garvade!

Ja, i alla fall så är jag och sara hemma hos mig nu och ikväll blir det gymnastik på Lagnö. Är grymt seg idag, som några kanske har märkt, haha! Vet inte hur det kommer tt sluta, tihihi♥

Ja, nu vill man ju vara lite social när man har guvenör Sara här så ha det bäst :)
PUUSSSS



Minnen från sommar 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0