A dark night

Idag har det varit skola som vanligt. Det har varit helt okej och så, inget speciellt. Förutom att på bilden jobbade jag och Sar tillsammans för att vi ska göra en animation båda två på engelskan. Haha! :) Efter skolan blev det hem till mig och plugga. Lova och Sara va också med och vi satt och ägde på SO, gjorde typ 10 frågor så nu är det klartt ;) <3

Nu är det ju dag att komma med en ursäkt till att man aldrig bloggar, ja, vad ska jag säga. Nej men jag vill blogga när jag har något roligt att komma med. Så det inte blir vad jag har gjort hela tiden. Men jag ska fråga pappsen hur man laddar över bilder från våra kameror, så kommer det bli mer och roligare uppdatering.

Nu kommer lite bilder från fredagen då jag hade roligt (kan man verkligen säga) med Lova, Lovisa och Sara sötisarna<3 På vägen hem blev de ju lite roligt, men jag ska inte sitta här och förklara, ni ska få se med bilder, som man säger, en bild säger mer än tusen ord ♥


Lovisa: Putta Lova, PUTTA!
Lova: Vänta, jag ska vara med på bild först! :P

Lova: Jag vill också sitta!
Lovisa: Lova akta på dig, jag vill ju vara med på bild!
Sara: Snälla, jag har ont i huvudet!

Kom igen! PUTTA

Alva: Nu ska jag trycka på den knappen, sen så och......
Sara: Jag har mitt face, jag har mitt hår, jag kan inte se bättre ut ;)

Alva: I got the pose, yeaaah!

Lova: Jag ska synas mest, jag ska synas mest!
Lovisa: Men lova då, alla ska ju synas lika mycket!
Sara:Här är jag också hörni! Glöm inte mig! :S

HAHA!

Kommentarer
Postat av: Lova

Hahahhahha!!!!

2010-01-18 @ 21:04:43
URL: http://lovayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0