Sims + Alva :)

Tjabba bloggen !
Nu sitter Alva och jag i arbetsrummet och spelar sims :) Hon ska sova här i natt, ruuuligt ! ♥
Vi ska mumsa Ben & Jerrys och titta på film :) Ha det riktigt mysigt alltså :D 

Vi var ju tidigare idag och tittade på Avatar 3D, det var grymt bra. Först kom vi kanske 10 minuter sent och det var kol svart så vi såg ingenting men vi fick klämma oss fram på den raden vi skulle sitta, men vi hittade inte våra platser för det var typ några som hade satt sig där så vi gick och frågade någon som jobbade där vart våra stolsnummer fanns, men han sade bara att vi kunde sätta oss på två stolar som var i utkanten av allt annat, haha:P Så där satt vi, utstötta från alla andra och höll på att garva ihjäl oss! Stolarna var nummer ett och två och satt inte ens ihop med det andra! Gud vad det var roligt! Vi garvade även ihjäl åt oss varandra med 3D glasögonen på, haha:P Flummiga? Kan bero på det ja! :D Såklart behövde vi också springa ut och in tre gånger för olika behov (popcorn & toalett) och Saras armband rasslade så att alla i hela salongen borde ha hört! Varje gång vi kom tillbaka så var det så roligt att vi började asgarva:) hahahah! Aja, vi hade i alla fall sjuuuukt ruuligt! haha:P

Nu ska jag återgå till sims, jag tror att Sara behöver hjälp, hon bev väldigt koncentrerad så jag fick ta över skrivandet:P
PUSS ALVA&SARA


    

Kommentarer
Postat av: inez,

Haha ni är allt flummiga ni ;P <3

2010-03-01 @ 12:33:33
URL: http://ineztheresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0