SaraMinSara, det är GOTT med melon!

Hejj på er människor:)
Eftersom Sara har bloggat så vet ni vad jag har sysslat med idag efter skolan:P Var ju i forum och gick runt planlöst, luktade på lite hundskit, träffade människor och shoppade lite:) Fick med mig två armband, eller ska man säga fem?! Hihi:P nejj men jag är ju en lite copycat, eller ska man säga vi, idag köpte jag och Sara nämligen två saker var, och det var samma saker, hehe:P  Men det gör inget för mig eftersom Sara har så bra stil, eller?! skojja:P hihi

Imorse fick jag en shock när jag kollade på termometern och såg att det var 0 gradit, jag menar 0 gradit. Det var väll typ flera år sen som det var det senast, eller? :P :) Nejj men det första jag tänkte var gympadojjor, och det andra var ingen stor grön everest, haha:P Nejj men det var vääldans skönt tycker jag! Fast enligt mej borde man hoppa över slasken och gå direkt på våren och sommarn:)Eller vad tycker ni?

Nu sitter jag och skypar med Sara och äter goó melon:P GOTTT ! haha:P Sara blev vääldigt avis så hon gick ner för att hämta något till sig själv och kom upp med typ 8 olika saker:p du är för söt asså<333 Aja, nu ska jag äta klart min melon och sen får vi se vad som händer, hehe:P

PUSSSSS ALVA

 

1.Glad som en melon! (?) 2. craaaazy & fluuummig i onsdags, 3. Sara sööötis just nu på skype<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0