Onsdag √

Hejsan !
Nu sitter jag i badrummet på golvet, hehe vet inte varför jag sitter här men det är lite skönt på något sett :P
Idag har jag ju som sagt varit i skolan, som vanligt. Vid två skulle jag vara hos tandläkaren för att kolla mina tänder, dem var det inget fel på vilket var skönt. Direkt där efter skjutsade pappa vidare mig till Pias jobb där vi fixade like saker. Skoj ! Vid 18.00 ungefär skjutsade Pia hem mig och då åt jag lite middag. :) 
I lördags beställde jag ett armband från internet som kom idag, är super nöjd! 
Idag är jag inte på träningen heller för jag har fortfarande ont i halsen och är väldigt hes, men det är inte så farligt det smittar ju inte precis men jag får inte träna för annars kommer det bara bli värre. Japp, så var det med det.
Nu ska jag göra lite ( Övningar ) för min hälsena och sedan hoppa in i duschen. Ha en fin kväll !
Puss Kram / Sara
Idag på Pias jobb :) 
Armbandet ! ♥

Kommentarer
Postat av: Inez : )

fint armband ! ;P

2010-02-17 @ 19:48:43
URL: http://ineztheresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0