Nya fina armband

Hej bloggen !
Har ni haft en bra dag ? ♥
Själv har jag haft en super bra dag, först var det ju skolan vi hade tre lektioner som vanligt, efter lunchen åkte jag, Lova och Alva vidare till Forum. Jag hann inte vara där alls länge för jag skulle ju iväg till min naprapat. Så mamma kom och hämtade upp mig efter kanske 30-40 minuter. Det gick bra, jag ska fortsätta göra lite olika övningar men i övrigt tyckte hon det såg bra ut, det känns även mycket bättre.
Det tog kanske 45 minuter så där efter gick jag och Mamma in i gallerian och tog en fika och kollade snabbt runt lite. Jag köpte ett par fina armband till sommaren  som jag har kollat på förut. Är nöjd ! :)
Mamma skjutsade tillbaka mig till Forum där Alva och Lova var. Vi fortsatte kolla runt lite och jag köpte ett till armband på Ur & Pen för endast 25:-, Alva och jag köpte ett likadant :)
Jag köpte även en lite grej till mamma imorgon, hon fyller ju år då! Ska bli kul och se ifall hon gillar mina presenter!
Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät och Zingo springer runt med huvudet i soffkanten för att han är så irriterad på sin toffs :P Ska strax äta tror jag, det blir tacos som det flesta andra fredagar. Senare så blir det Solsidan ! SKOJ
Önskar er en fortsatt fin fredags kväll ! Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0