Now I fall asleep

Hejj:)

Har haft en myskväll med TV:n (misstolka inte, hehe) och kollat film. Har varit turstig ända sen maten och ligger här och är sjukt irriterad för att jag inte orkar hämta något, haha... What a life?!
Jag blev i alla fall hämtad från Sara av pappa och vi drog och hyrde film och köpte lite fredagsmys och mat. Har ändå verkligen känt mig äcklad så fort jag tänker på chips och sånt i kväll, vill bara ha PROVIVA, haha! Men det är verkligen grymt gott, right?! Tycker inte ni det?

När vi kom hem dressade jag i alla fall om till lite myskläder och åt mat och sen dess har jag väll legat här, orörlig, i soffan med dator, TV & mobil. Herreguud allstå!

Just nu ligger jag ensam hemma i soffan och vill bara sova. Joel är iväg på någon fotbollsak, pappa ute med hunden och mamma på någon jobbfest.
Nu blir det lite proviva och sen SOVA! Imorgon eller när det nu var kunde jag kanske följa med Sara och hennes pappa och äta round-sushi (som jag brukar kalla det, vad heter det igentligen?) och annars ska vi ta måååånga timmar till at ränsa ur hela köket på grejs eftersom de kommer byggare hit och börjar bygga om köket på måndag typ.
På sönda blir det gymnastik (!!!!) som jag har sett fram emot en vecka nu, jag var ju sjuk i torsdags. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske blir Valentines day med någon?! Är sugen på bio:) <3<3

Ojj, nu blev det ett långt inlägg, om ni orkat läsa hit ner önskar jag er i alla fall gonatt så ses vi imorgon ♥




Döda mig inte nu, men jag har cooolaste kompisarna asså, ni gör min dag! Mina små rumpnissar, haha!
(Lova och Sara fattar)





Fick en rolig idé, men den funkade inte, hehe... Men i och för sig så skrattar jag när någon säger hej just nu så det kanske inte va så roligt, haha. Det låter så roligt när någon säger hej snabbt!!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:41:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0